vrijdag 22 april 2011

Grote Tilda engel

Pfff wat een drukte allemaal, en een week is ook zomaar weer voorbij.



Ik had mezelf voorgenomen om afgelopen zondag meteen foto's van de fair op de blog te plaatsen.






Maar ja dat weet je dan wel weer alles weer uitpakken enz. en dan is de dag zo weer voorbij..



en met dit heerlijke weer vond ik het eigenlijk zonde om achter de pc weg te kruipen.






Maar de foto's zijn zo leuk geworden dat ik julie nu echt niet langer zal wachten



(ik kreeg al geregeld mail wanneer ik ze zou plaatsen).












En daar is ze dan onze grote engel.









We hebben het patroon van de engel een keer zo groot gemaakt.



Daardoor is deze engel nu zo'n 140 cm!



Maar nog steeds even schattig.




De fair bij in den uylenbal was erg geslaagd!








Het was de hele dag lekker druk en natuurlijk super lekker weer!














Ook deze engel hebben we een keer vergroot (we hebben ook nog drie "normale"versies gemaakt).







Al met al weer een geslaagde dag.









Fijne paasdagen..













1 opmerking:

  1. Wat een leuk idee om de tilda popen te vergroten. Ze zijn er prachtig uit. Je kraam ziet er ook mooi uit. Fijne Pasen. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen