dinsdag 31 mei 2011

Leuk vogelhuisje

Hallo Allemaal,


Oepsiii, alweer een tijdje geleden voor mij op de blog.. waar blijft de tijd???


En nu het toch een dagje "prut" weer is hebben we daar eens even tijd voor!


Gelukkig zijn er van die dagen, maar doe mij toch maar lekker de zon hoor!



gelukkig af en toe nog wel even tijd gehad om aan de freubel te gaan!


Vandaar dit leuke vogelhuisje(alweer een tijdje geleden gemaakt)





Natuurlijk gemaakt met tilda papier.. en leuke kantjes, bandjes , stickers en vogeltjes..

ook de nieuwe brads lijken hier erg leuk op!



en natuurlijk de papieren roosjes niet te vergeten!


Fijne zonnige dagen allemaal!
En een lekkere vrije donderdag natuurlijk!







2 opmerkingen:

  1. Hoi Kiki, leuk weer een berichtje van jou, wat een leuk vogelhuisje heb je gemaakt. SUPER. Jij ook Fijne zonnige dagen Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoii Kiki, allereerst wil ik zeggen dat ik het heel leuk vond om te lezen dat je nog zo jong bent en toch al zoveel hebt bereikt, met je eigen webshop en een blog enz. Ontzettend goed van je hoor! Ik had al meerdere malen ook van die heerlijke Tilda spullen bij je gekocht en dat je ook een blog blijkt te hebben vind ik helemaal leuk, dus heb ik me gelijk ff aangemeld. Ik wens je nog heel veel succes toe en ik hoop dat je nog veel meer leuke Tilda spullen zult blijven verkopen, want daar ben ik ook helemaal gek op.
    Hartelijke groetjes, Joyce ( JOY's Little Factory).

    BeantwoordenVerwijderen