woensdag 25 april 2012

Verhuizing kikidoe!

Hallo Allemaal,

De showroom van kikidoe is verhuisd! dit om een aantal redenen ten 1e het scheelt elke maand weer de huur. en ten 2e ben ik zwanger en vind ik het nu heerlijk dat het achter ons huis bevind!

Dus ik ben er zelf helemaal happy mee! het is iets kleiner als de vorige locatie maar daardoor ook een stuk gezelliger vind ik zelf!

Even een paar fotootjes van hoe het is geworden!










Dus kom gezellig eens langs op het nieuwe adres

Hoofdstraat west 69 8391 AM Noordwolde (fr)

Ook de openingstijden zijn een beetje gewijzigd:

wo : 9.00 tot 12.30
do,vr en za: 10.00 - 17.00

Tot ziens in de showroom!

6 opmerkingen:

  1. Hoi Kiki,

    Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie a.s. ouderschap! En dan nu je winkel in de buurt. Het ziet er allemaal heerlijk uit.
    Ik wens je heel veel succes met de winkel, veel plezier van je zwangerschap en alles in goede gezondheid.

    Liefs Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Kiki,

    Van harte gefeliciteerd met dit geweldige nieuws. Geniet er zo veel mogelijk van.
    Je showroom ziet er fantastisch uit, jammer dat je helemaal in friesland zit anders zou ik zeker af en toe eens langskomen. Trouwens, wat een ontzettend gave bank heb je daar staan. Super.
    Heel veel succes en geniet van je zwangerschap.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Kiki GEFELICITEERD met je zwangerschap, fijn dat je nu achter je huis je shoppie hebt en het ziet er weer prachtig uit. Geniet van je zwangerschap. Lieve Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. que hermoso!!!! un lugar que invita a la imaginación :)
    saludos !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Kiki, of eigenlijk dubbel gefeliciteerd! Ten eerste natuurlijk omdat je in verwachting bent en ten tweede met je mooie nieuwe showroom! Ziet er allemaal weer geweldig uit en dan ook nog lekker bij je eigen huis! Eigen haard is goud waard! En nu kan ik weer zeggen: tot gauw! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful place with wonddeful things.I want to be there

    BeantwoordenVerwijderen